Savjet sestrama u vezi interneta! (OBAVEZNO PROČITATI)



Savjet sestrama u vezi interneta!


Ovaj tekst će Insha'Allah, uz Allahovu pomoć okrenuti srca nekoliko mu'minki, da se vrate putu Istine, sa kojeg su skrenule, i da se vrate Gospodaru, jer On čeka na njihovo pokajanje!
Naravno, da naglasim da su mi mnoge sestre slale poruke na mom facebook profilu, o tome kako previše kritikujem omladinu i da se ne petljam tamo gdje mi nije mjesto.

Nikoga ne imenujem, ali ja zaista nisam kriva ako se neka sestra pronađe u tom grijehu, a Allah najbolje poznaje svoje robove.

Subhan'Allah.

Kako mrzim kad sestre koje imam u prijatelje na facebooku postavljaju statuse, koje komentarišu muškarci koji im nisu mahremi, i tako se oni naslađuju, pa pričaju, a smatraju da je šerijat samo nedodirivanje.
Kod nas se to, u narodu, kaže, ''šerijat'' za nedodirivanje, ali zar nije u Kur'anu rečeno: ''I što dalje od bluda!''?

I u Kur'anu nije Allah s.v.t. rekao Ademu i Havi: ''Ne jedite plod ovog drveta'', već ''Ne približavajte se ovom drvetu''.

Šta će ti sestro, muškarci u prijateljima na facebooku, šta će ti slike na internetu, da te gledaju, da se naslađuju?

Znam po sebi, nije svaka duša čista, i ima osoba koja bi te gledale satima, a da ti to ni ne znaš. 
Isto je kao da te brat zaustavi na cesti i kaže: '' Stani, da te gledam dva sata! Ti bi rekla: Molim, od kud ti to pravo, jesi li normalan? ''
A šta ti znaš šta je njemu u mislima, o sestro nemarna!?
Zar zaboravljaš da možda snosiš grijeh jer si tom slikom izvod požude, sestro pokrivena si, ali samo fizički, duhovno, imanski - pokrij se!
Sestrice moje, lijepo vas sve savjetujem, uklonite te slike. Ako želite pokazati svoju ljepotu nekoj sestri, pa pošalji joj u privatnu poruku tu sliku, nemoj se sramotiti po internetu i još stavljati opciju ''PUBLIC''. Allahu EKBER!
Mnogim sestrama, nije želja da djevojke vide te slike, već da ih muškarci vide, a koliko je prilika za brak odbijeno, jer je ''vaki i naki'', a dok muškarci čekaju u redu, nadajući se da će ih prihvatiti.
Ne razumijem vas, sestrice. Preko dvadeset godina, i ne udaju se, kažu ''rano je''. Šta je rano sestro, šta? Koliko si u fitni i grijehu, koliko ne obaraš pogled, ja bih se stidila sebe!

Nejasne su mi i one koje, kad im se ukaže na grijeh kažu: ''Ne mješaj se'', ili me odmah blokiraju. Halal bilo, ali ukoliko tako postupe, pa Allah, moj Gospodar vidi sve. I On zna da su njihove duše nečiste, i da nisu istinski mu'minske jer ne prihvataju kritiku, već se ohole, smatraju me nižom i onom ''donjom''.

  Kako ćeš ti sestro, ako se nakaniš udati, prihvatiti od muža ili svekrve neku jaku kritiku! Da nećeš njega ili nju možda blokirati, ili mužu odbrusiti: ''Šta se miješaš, nije tvoja stvar''!
Nije to tako lako, evo istresaj se na mene koliko hoćeš, ali kad dodje period pravog života, i kritika, i braka, eh, tad ćeš shvatiti da je laganju, oholjenju i petljanju kraj! Nema više kao što je bilo prije.
Moraćeš biti jača, znaj da sad sa mnom možeš postupati kako te volja, tračati, prigovarati, raditi šta hoćeš! Ali, savjetujem te, da kad dođe period o kojem sam ti pričala, da se ne trgneš iz sna, i shvatiš da se za noć moraš promjeniti, ili da slijedi rušenje života, kidanje rodbinskih veza, ili neuzubillah - razvod braka! Promjeni se dok nije kasno, i ne, ne  pomisli da pametujem, svjesna sam svih svojih postupaka, i stidim ih se!
Ne idi sestrice vatrom Džehennemskom, i ne oholi se. Iako si pokrivena, iako imaš nikab, skloni slike sa interneta, izbaci muškarce iz prijatelja. I znaj da si pokrila svoje predivno lice u ime Allaha, Insha'Allah, i udaj se, spasi se od iskušenja, i grijeha neuzubillah.

I ne zaboravi sestrice, da te volim u ime Allaha, i samo te lijepo savjetujem, i ne rastužuj se, jer Allah je uz strpljive.



Holić Elma





1 komentar:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što tako brzo radi poput čarolije Dr. Abazara. Nakon kontaktiranja Dr.Agbazara, počela sam vjerovati u izjavu da svaki novac ima dvije strane. Kad me ljubavnik ostavio, zakleo mi se da se više nikad neće vratiti k meni, ali hvala Bogu što sam kroz pomoć dr. Agabazu imala svog ljubavnika natrag u mene u roku od 48 sati, a ja ću također željeti da se drugi ljudi razbije srca da bi se obratili dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili preko Whatsappa na +2348104102662 onda možete vidjeti čuda Dr.Agbazara

    OdgovoriIzbriši