Stid...?

Stid žene muslimanke

Današnje muslimanke, koje su eto recimo pokrivene, nemaju stida ni koliko zrno pšenice. Lažu da su bile oduvijek neki dragulj skriveni, a kako možeš to govoriti jer svi smo bili džahili? Nikako ne bismo bili upućeni da nas Allah s.w.t. nije uputio!

Izgubio se stid, nestao, jer zaista ''Nekad žena bješe biser'', danas je to potpuno drugačije, danas su djevojke postale moderne lutke koje braća slabog imana i ubjeđenja vuku i povlače gdje god hoće.

Mnogi mi govore da ne pišem samo o facebook temama, ali kako da ne pišem? Nisam ja kriva što vam je život facebook, i što ste toliko svog stida na njemu potrošile, da jednostavno nemate srama ni obraza, da ste tako nisko pale u zabludu, i dole ste ostale i mislite da vam je dobro. Nije, tako mi Gospodara Arša!
Zar može biti dobro onda kad se izgubi stid u muslimanki? Kako može biti dobro kad se poziva na razvrat?

-Djevojke danas stavljaju slike na internetu, i reći ćemo nekako da one to imaju nijjet da možda nekog nađu za brak, možda bi ''sekice'' ipak da niko ne misli da im je to lažni profil, ali - mjenjati profilnu sliku, i dodavati slike svako pola sata? 
Jedan kez, drugi kez, jedna marama, druga marama, tu su i usne napučene, hlače - tunikice, marame, iglice, bolje rečeno: STID- piši propalo.

Nisu bitne te slike toliko, koliko javni komentari. Kad uzmem da čitam, zgrozim se, sva se naježim... Kako niko nema stida?
Danas u ovom vaktu je teško naći dobrog muža za brak, svaki izgleda: ''MašAllah, brat u vjeri, inšAllah da pronađem sa njim sreću, vidi kako klanja, kako posti, brada mu je duga, sve statusi na facebook-u o Islamu, čak je i muwehhid''.
Kako znaš da je muwehhid, i znaš li ti šta to znači? -''Pa, eto, ima sliku onog tamo mudžahida sa zastavom plavom na profilnoj, i u srednjem imenu mu je ''muwehhid'', a rekao je da to znači - onaj ko se bori na Allahovom putu, i onaj koji čuva tevhid.''

Dobro hajde, i ti muwehhidi prolaze nekako. Ali kako shvatiti da sestre pišu statuse:
'' Ti si lijepa MašAllah, ja sam ljepša Elhamdulillah i tako će ostati inšAllah. ''
Tvrdim, i znam da kad bi ljepota nestajala na osnovu stida koje pri sebi ima takva sestra, da bi bila najružnija na svijetu, i molim Allaha da se promjene, a ako se ne promjene po ovom pitanju oholosti, pa Allah je za oholnike vatru pripremio!

I eto, prođe i taj njen status nekako. Ali braća pišu, i pišu; ''Jesi sestro, mašAllah lijepa, ti si najljepša koju sam ikada vidio...''

Nemaju ni braća stida, ja se zastidim nad tim komentarima, ja - koja sa tim nemam nikakve veze - eto bude me stid i sram. A njih? Ne, nikada!!!

Sljedeći status: '' Ja sam hrabra koliko sam lijepa.'' .Ako je ovo povezano, a jeste sa prošlim statusom, naravno možemo zaključiti da je sestra veoma ohola jer sebe dovodi u položaj da joj braća pišu da je prema tome najhrabrija osoba na dunjaluku.

Napominjem; ova braća joj nisu mahremi.

Hajde sestre mile, u ime Allaha da vratimo svoj stid, da se pokajemo Allahu s.w.t. i da Ga zamolimo da nas učvrsti na Njegovom Putu, hajde da bježimo Allahu umjesto da kod šejtana l.a. tražimo spas!

Molim Allaha da naša srca okrene jedinoj ispravnoj vjeri, vjeri tevhida i vjeri u kojoj nema oholosti...

Amin.




Holić Elma

1 komentar: