Hidžab u ime Allaha ili ipak ne?


Hidžab u ime Allaha ili ipak ne?


U ovom tekstu, neću imenovati sestre koje su ovo uradile, niti ću ikome iznijeti inicijale, jer je to nebtno, jer svi ćemo pred Allahom odgovarati.
Želim vam prenijeti jednu priču iz svoga života, da biste, cijenjene sestre- uzele pouku.
Ovdje se govori o dvije sestre, koje su imale veliku želju da stave hidžab, ali nisu u ime Allaha!


Slučaj prve sestre

Ova sestra mi se javila na fb profilu, i rekla mi da ima veliku želju da me upozna, jer praktikujem vjeru, i jer ona želi da stavi hidžab.
Ja sam joj, onako kroz priču rekla, da od nje očekujem ispravan šerijetski hidžab, i izvršavanje mnogih Islamskih dužnosti koje hidžab sa sobom nosi.

Od toga, navela sam:

a) Široku odjeću taminijih boja,
b) Isljučivo haljine i suknje, dakle nenošenje hlača
c) Neukrasne mahrame, jednobojne i velike, tako da prekriju grudi.
d) Nedodirivanje sa muškarcima
e) Nedopisivanje sa muškarcima
d) Obaranje pogleda
e) Klonjenje lošeg društ

va, i čuvanje od velikih grijeha.
d) Ako koristi internet, da ne stavlja slike - jer braća gledaju

Kada je to sve čula, počela mi je pričati kako su to sve ''vehabije'', kako će ona uraditi kako ona želi, i da se ne miješam. Ja sam joj rekla da sam je samo nasavjetovala i da mi namjera nije bila da je uvrijedim ili da upravljam njenim životom.
Nakon toga, nije mi se više javljala. Bilo je to možda prije tri mjeseca. Tako mi Gospodara, eno je još uvijek je otkrivena, još se nije pokrila! Nije sačuvala svoju čast, već se i dalje izlaže bolesnim pogledima. Ali šutim, gledam svoje grijehe i ne zamaram se više njome, pa ko hoće neka vjeruje, a ko hoće neka ne vjeruje!


Slučaj druge sestre

Ova sestra je veoma mlada, sad će Insha'Allah u sedmi razred osnovne škole.
Odavno je ''zaljubljena'' u jednog dječaka, koji ide sa njom u razred, i on je iz Islamske porodice, izvršava Islamske dužnosti i kloni se djevojaka.
Znala je da mu nije ''dorasla'' dok ne stavi hidžab i ne okrene se Islamu.
Zbog toga je, odlučila da se pokrije. Nadam se da nije radi tog dječaka, ali moj Gospodar najbolje zna.
Mnogo sam je nasavjetovala navedenim savjetima, i sve je to prihvatila bez kritike ili nekog negodovanja. Djelovala je kao da to radi samo u ime Allaha, i da jedva čeka da se pokrije.
Kao da je bilo samo pitanje dana...
Ja sam joj rekla: '' Ako se pokriješ u ime Allaha, pa ja i ti ćemo biti najbolje drugarice, savjetovaćemo se Insha'Allah, družićemo se i biti mu'minke. Ali, ako se pokriješ radi tog dječaka, znaj da ti niko ne može osigurati da ćeš sa njim provesti cijeli svoj život. Ti moraš znati da on možda voli drugu, ili da mu se jednostavno ne sviđaš nikako, pokrivena ili otkrivena.
Da ćeš sebi tako upropastiti i dunjaluk i ahiret.
Dunjaluk na taj način što će on možda oženiti drugu ženu, a ti ćeš ostati sama i zarobljena u svom hidžabu, kojeg ne voliš radi Allaha!
A ahiret ćeš izgubiti jer si hidžab htjela samo radi njega, a ne radi Gospodara.
I zato, ili se pokrij Allaha radi, ili nemoj nikako!
Munafici nam ne trebaju.

Evo, prolaze sedmice, ona se ne pokriva, hvala Gospodaru koji mene uputi, da dobro smatram Istinim.

Ne znam da li sam pogriješila što sam ovim sestrama u cjelini prikazala svoj hidžab, jer je on ispravan, i da li sam trebala pustiti da se najprije pokriju i onda ih odvraćati od grijeha?

Allah najbolje zna!


Holić Elma




















Nema komentara:

Objavi komentar