KAKO JE BOGATI AMERIKANAC PRIMIO ISLAM

Došao je jedan šejh u ameriku da održi predavanje muslimanima, pa kaže kad smo obavili namaz u mesdžidu, prije predavanja došao nam je jedan mladić musliman sa jednim čovjekom koji nije klanjao sa nama, pa sam upitao mladića muslimana, ko je ovaj čovjek, pa mi je odgovorio: "Ovo je jedan amerikanac koji želi da izgovori šehadet, hoče da primi islam". Onda sa
m ja rekao: "MašaAllah, to je dobro, ali moželi prije toga da nam ispriča kako je došao do istine." Pa je mladić musliman počeo da priča:
"Ovo je bogataš, čovjek koji ima...

...svoje tvrtke, koji ima svoje firme u americi. Ja sam bio kod ovog čovjeka u njegovoj kuči, koja je sva od stakla, čija je jedna strana na moru druga na kopnu, a u njoj ima sve što se na dunjaluku može poželjeti, međutim on nije bio srečan. Jednog dana došao je na moje radno mjesto, a ja radim u njegovoj firmi, i zatekao me je da perem noge u toku abdesta, pa me je upitao: "Šta to radiš, zašto pereš noge na radnom mjestu?" Pa sam mu rekao da sam se abdestio, da sam oprao ostale dijelove tijela i da su ostale još noge. "A šta je abdest?" - upitao me je, pa sam odgovorio da je to čisćenje prije namaza.
"A šta je namaz? -"To je molitva". "Kome?" - upita. "Allahu" odgovorih. "A ko je Allah?"

Onda sam mu govorio o Allahu i islamskim propisima, pa je rekao: "Čudno je to, ja te uvijek zateknem srečnog, kad god dođem ti si zadovoljan i trijezan, nikad nisi pijan. Objasni mi zašto je to tako?" - Pa mu odgovorih: "Što se tiče toga da sam uvijek trijezan, Allah subhanehu we te'ala nam je zabranio alkohol, hoče da budemo svijesni ljudi, da iskoristimo razum za ono za što ga je Allah subhanehu we te'ala stvorio. A što se tiče da sam srečan ja ću ti spomenuti hadis od poslanika Muhammeda sallallahu alejhi we sellem u kojem kaže: "Čudna je stvar mumina, njemu je uvijek dobro, ako ga zadesi dobro on zahvaljuje Allahu i dobro mu je, a ako ga zadesi kakav musibet, on se strpi (nadajuči se Allahovoj nagradi) i opet mu je dobro i nije tako niskim osim sa muminom". Pa me upita: "Bili ja bio srečan ako bi primio islam, ako bi radio to što ti radiš?" - "Bi, tako mi Allaha" - odgovorih mu.

Evo okupao je se i došao je u mesdžid da izgovori šehadet. "Kada je počeo da izgovara šehadet, ljudi su gledali u njega, a on je počeo da se grca od suza. Plakao je tako da su ljudi došli oko njega da ga tješe, da ga bodre, međutim reče im šejh: "Pustite ga da se isplače". Kada je se isplakao i završio, reče šejh: "Pitajte ga zašto je plakao." Pa amerikanac odgovori: "Kada sam izgovorio šehadet, osjetio sam da mi se prsa šire i osjetio sam zadovoljstvo sa šehadetom."

Čovjek koji ima ogromno bogastvo, koji može imati sve sto poželi, ali duša se ne smiruje osim sa istinom. Rekao je Allah subhanehu we te'ala u Kur'anu:
وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَىٰ [٢٠:١٢٤]
A onaj ko okrene glavu od Knjige Moje, taj će teškim životom živjeti i na Sudnjem danu ćemo ga slijepim oživiti.
(Taa-Haa 124. ajet)

Nema komentara:

Objavi komentar